
Tytuł:
Fabryczny uszczelniacz piasty koła przedniego.
Pasuje do samochodów:
- Polonez,
- FSO,
- Fiat 125p.
Opis produktu:
Typ produktu: Uszczelniacz piasty koła
Numer katalogowy: 4117608
Zastosowanie: Przeznaczony do stosowania w pojazdach i maszynach, aby zabezpieczać piastę koła przed przedostawaniem się zanieczyszczeń i wyciekami oleju lub smaru
Materiał wykonania: Wysokiej jakości elastomer odporny na ścieranie i działanie czynników chemicznych
Odporność na temperaturę: Przystosowany do pracy w szerokim zakresie temperatur, co zapewnia niezawodność w trudnych warunkach eksploatacyjnych
Funkcja: Zabezpiecza łożyska piasty przed uszkodzeniami spowodowanymi wodą, pyłem oraz innymi zanieczyszczeniami
Wymiary: Precyzyjnie dopasowany do specyficznych wymiarów piasty, zapewniający doskonałe uszczelnienie i bezpieczne użytkowanie
Łatwy montaż: Prosta instalacja bez potrzeby używania specjalistycznych narzędzi
Kompatybilność: Stosowany w szerokiej gamie pojazdów, takich jak ciężarówki, maszyny budowlane, sprzęt rolniczy i inne pojazdy użytkowe
Trwałość: Zapewnia długą żywotność piasty oraz jej elementów poprzez redukcję zużycia i ochronę przed korozją
Opis techniczny:
Typ pierścienia: Simmering uszczelniający piasty przód o wymiarach 45 mm x 59,13 mm x 10 mm, typ B
Zastosowanie: Przeznaczony do przedniej piasty w modelach Fiat 125p (Duży Fiat) oraz Polonez. Może być również wykorzystywany w innych urządzeniach wymagających podobnego uszczelnienia.
Budowa: Wykonany z materiału NBR, z pojedynczą wargą uszczelniającą wyposażoną w sprężynę dociskową. Posiada otwartą, metalową obudowę typu B. Na produkcie widnieje numer 4117608.
Wymiary:
Średnica wewnętrzna: 45,00 mm
Średnica zewnętrzna: 59,13 mm
Grubość: 10,00 mm
Materiał: Kauczuk butadienowo-akrylonitrylowy (NBR)
Twardość: 70 Shore A
Typ: B
Kierunek skrętu: Dwukierunkowy
Właściwości materiału NBR:
Odporność na:
Węglowodory alifatyczne, takie jak propan, butan, benzyna, oleje mineralne (smarowe i hydrauliczne typu H, H-L, H-LP)
Oleje i smary mineralne
Niepalne ciecze hydrauliczne (HSA, HSB, HSC)
Lekkie oleje pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz paliwa do silników wysokoprężnych
Wodę do temperatury 60°C (specjalne wersje do 100°C)
Rozcieńczone kwasy i zasady w niskich temperaturach
Zakres temperatur pracy: od -30°C do +100°C, krótkotrwale do +120°C
Brak odporności na:
Węglowodory aromatyczne i chlorowane (np. benzen, trichloroetylen)
Estry i rozpuszczalniki polarne
Oleje i smary silikonowe oraz ciecze hydrauliczne typu HSD (na bazie poliestrów i węglowodorów chlorowanych)
Płyny hamulcowe na bazie glikoli
Ozon (odporność można poprawić przez mieszanie NBR z PVC)