Sklep internetowy www.kkbm.pl – Sklep prowadzony jest przez KKBM Robert Moruzgała, z siedzibą w Krzewie 16 99-340 Krośniewice, wpisaną do [rejestru działalności gospodarczej, KRS, NIP 7752398552, REGON 526088772].
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień oraz realizacji umów sprzedaży.
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych.
II. Definicje
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje zakupu produktów w Sklepie.
Towar – produkt oferowany przez Sklep, który Klient może zakupić.
Umowa sprzedaży – umowa zawierana między Sklepem a Klientem w momencie złożenia zamówienia przez Klienta i jego przyjęcia przez Sklep.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży, zawierające ofertę zakupu Towaru.
III. Zasady składania zamówień
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez stronę internetową Sklepu.
Aby złożyć zamówienie, Klient musi dodać Towar do koszyka, podać dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz wybrać metodę płatności.
Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży, która zostaje przyjęta przez Sklep po potwierdzeniu zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku Towaru lub innych przyczyn, które uniemożliwiają jego realizację.
IV. Ceny i płatności
Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podawane są w walucie PLN.
Klient może dokonać płatności za zamówienie za pomocą następujących metod:
Przelew bankowy
Karta płatnicza
Płatności online (np. PayPal, przelewy24, Blik)
Koszt wysyłki Towaru jest określony w formularzu zamówienia i zależy od wybranego sposobu dostawy.
V. Dostawa
Sklep realizuje zamówienia na terenie [kraju] oraz do innych krajów, zgodnie z dostępnością opcji dostawy.
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1-2 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia.
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie, Klient powinien zgłosić ten fakt niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
VI. Reklamacje
Klient ma prawo do składania reklamacji w przypadku wady Towaru. Reklamację należy składać na adres e-mail kkbm@kkbm.pl lub wysłać na adres siedziby Sklepu.
Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, opis wady oraz dowód zakupu (paragon, faktura).
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania i poinformuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia.
VII. Prawo do odstąpienia od umowy
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na adres e-mail lub wysyłając je pocztą na adres Sklepu.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać dane identyfikacyjne Klienta oraz numer zamówienia.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zwraca Towar w stanie niezmienionym, nieużywanym, w oryginalnym opakowaniu, w terminie 14 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia.
Sklep zwróci Klientowi wartość Towaru w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania Towaru.
VIII. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów jest KKBM Robert Moruzgała, z siedzibą w Krzewie 16, 99-340 Krośniewice.
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych, jeśli Klient wyrazi na to zgodę.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia.
IX. Postanowienia końcowe
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa cywilnego, w tym ustawy o ochronie praw konsumentów.